úterý 24. října 2017

Vlasová kosmetika Davines - recenze a doporučení

Davines šampon, kondicionér, olejíček
... jeden z mých nejlepších objevů tohoto roku.

Ne že by se jednalo o letošní novinku, ale poté co jsem se rozhodla, že udělám maximum pro zdravější vlasy, jsem dala na doporučení mé kadeřnice a pořídila jsem si kompletní sadu této přírodní vlasové kosmetiky Davines, která neobsahuje žádné sulfáty a parabeny.

Jen pro představu něco o mém typu vlasů. Podnikla jsem se svými vlasy řadu experimentů, pravděpodobně jako řada z vás. Nakonec po devastujících melírech a s chemlonem na hlavě jsem se rozhodla k návratu ke své přirozené barvě - chtěla jsem být sexy bruneta.

No .. netušila jsem, že to nebude tak jednoduché. Samozřejmě jsem nechtěla čekat na odrost celé hlavy a tak jsme s kadeřnicí sjednotily barvu a průběžně vlasy tónovaly co nejblíže k mému odstínu.
Dnes už nejen já vím, že pro kadeřnice jsem trochu oříšek. Jsem přesně ten typ, který se nekontrolovatelně vymývá do barev oranžovo-hnědo-něco ať už zkoušíte cokoliv.

Asi dva roky jsme se trápily s tímto efektem, alá rodina Weasleyovic. Nyní už půl roku pracujeme na efektu opačném - zesvětlujeme opět na blond. Tentokrát však rozvážně a opatrně.

No a právě z těchto důvodů jsem se rozhodla zainvestovat do kvalitní kosmetiky, která dopřeje mým vlasům trochu více péče po všech těch předešlých zkušenostech.

Celá řada Davines OI je typická aktivní přírodní složkou z oreláníku barvířského, který má silné antioxidační účinky, je bohatý na betakaroten a podporuje růst vlasů. 
A ta vůně ... ta je prostě úžasná! Vlasy voní i druhý den po umytí.

Přírodní vlasová kosmetika

Jak jsem zmiňovala, tak jsem si pořídila kompletní řadu:

 - Davines OI Šampón (Absolutně zkrášlující šampón) 280 ml -
 - Davines OI Kondicionér (Absolutně zkrášlující kondicionér) 250 ml -
 - Davines OI All In One Milk  (Multifunkční mléko na vlasy) 135 ml -
 - Davines OI Olej (Absolutně zkrášlující olej) 135 ml -

A rozhodně nelituji.
Používám je pravidelně už cca půl roku a nyní jsem si pořídila i maxi balení šamponu a kondicionéru (objem 1000 ml), protože určitě hodlám s touto péčí pokračovat.

Šampón je krásně krémový a stačí ho opravdu málo. Krásně pění a vlasy moc nezacuchává - což je po odbarvení na blond jeden z mých problémů. 
Kondicionér navíc obsahuje meruňkové máslo a používá jej na ručníkem vysušené vlasy, kdy nechám cca 15 - 30 minut působit. Po jeho použití jsou vlasy jemné, lesklé a dobře poddajné.

Mléko na vlasy a olejíček jsou pak třešničkou na dortu, které vlasům dodají ten profesionální upravený vzhled i když nepoužíváte fén, žehličku ani kulmu. 

Davines OI All In One Milk je můj největší oblíbenec. 
Kromě oleje z oreláníku barvířského obsahuje také Provitamin B5, který vlasy hloubkově hydratuje.
Díky aplikaci ve spreji se rovnoměrně nanáší na vlasy a nijak je nezatěžuje. 
Dodává vlasům lesk, hebkost a jemnost, redukuje krepatění, chrání vlasy před tepelnými zdroji, poskytuje dlouhotrvající účes a mnoho dalšího. Opravdu!

Olejíček je pak super pro finální hydrataci konečků a upravení finálního účesu.
Ikdyž je mnohem těžší a hutnější než mléko, tak vlasy nijak nemastí, nezatěžuje a údajně
působí proti volným radikálům.

Určitě tedy mohu doporučit pro všechny typy vlasů, jelikož zatím jsem se nesetkala s negativní recenzí na tuto řadu OI. Samozřejmě nabízejí mnohem více produktů, které jsou určeny na jednotlivé typy vlasů a problémy. 
K tomu se však můžeme vrátit později.. 💭



2 komentáře:

  1. Ahoj zajímavý článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, četla jsem Váš článek, který mě zaujal. Před časem jsem podstoupila zahuštění vlasů natéto klinice, bylo mi doporučeno, abych používala na ošetřování svých vlasů kvalitní vlasovou kosmetiku. Proto chci vyzkoušet tuto tuto řadu kosmetiky na vlasy Davines . Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Péče o problematickou pleť Uriage - recenze a doporučení

... Čistá pleť je základ ... Bohužel jsem jeden z těch případů, kde čistá pleť k vítězství nestačí.  Mám takovou tu super smíšenou ple...