čtvrtek 26. října 2017

Halloweenské slevy theBalm - první nákup

Dnes mě na Instagramu zaujala zpráva o Halloweenských slevách na oficiálním eshopu značky theBalm. Samozřejmě jsem nezaváhala a objednala jsem si své první produkty od této všeobecně oblíbené značky.
theBalm a slevy !!

Co se dekorativní kosmetiky týče, tak nemám nijak bohaté zásoby. 
Líčím se jen lehce a rychle - tzn. linky, řasy a tvářenka. Především kvůli času. 

Ráda bych to však napravila a pořídila si nějaký kvalitní materiál.
Ještě že existují všechny ty super blogy s recenzemi - mnohé mi to zjednoduší 👌

V rámci euforie jsem samozřejmě párkrát navštívila drogerie a vždy si odnesla nějakou tu maličkost.
Už těch maličkostí mám celkem dost, tak bych je měla začít asi používat co? 

No ale zásadní rozdíl mezi maličkostmi z drogerky a těmito sexy hračičkami od theBalm je pro mě v tuto chvíli cena.
Za paletku očních stínů dát kolem jednoho tisíce je na mě prostě moc. To samé u tvářenky za pět set. 
No ale zhruba 40 % sleva už je slušná motivace k "jakože investici" do kvalitní kosmetiky.
Tedy věřím, že kvalitní bude. Snad mi i sedne při používání. 

Po lehkém průzkumu a debatě se strýčkem Googlem jsem vybrala: 
theBalm Hot Mama - Tvářenka a oční stíny v jednom (původní cena 499,- Kč a nyní 300,-Kč)
theBalm Nude Dude - paleta očních stínů (původní cena 919,- Kč a nyní 550,-Kč)

.. tak kdepak Vás máme pane pošťáku?? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Péče o problematickou pleť Uriage - recenze a doporučení

... Čistá pleť je základ ... Bohužel jsem jeden z těch případů, kde čistá pleť k vítězství nestačí.  Mám takovou tu super smíšenou ple...