pondělí 30. října 2017

Dekorativní kosmetika Yves Rocher, Bourjois - recenze a doporučení

Podzimní období na mě působí vždy pocitem, že je potřeba se trochu zazásobit. Po létě mám vždy tendence oprášit kosmetické produkty, uklidit šuplíky a obměnit zmíněné zásoby. 
Takže už jsem nějakou náhodou párkrát navštívila drogerie a tak podobně. 
No a najednou tak nějak nevím, kdy vše použiji a využiji.
Tak mi dovolte si to tady trochu okomentovat a shrnout.

Začala bych shrnutím produktů, které jsem používala většinu tohoto roku. 
Rok 2017 nám sice ještě nekončí, ale těch pár nejpoužívanějších malovátek, které jsem používala pravidelně mohu shrnout už nyní.

OBLIČEJ
Přes léto se pokud možno makeupu vyhýbám. Používala jsem maximálně lehký pudr a tvářenku. Asi před rokem, ještě předtím, než jsem se rozhodla změnit vlasovou kosmetiku za přírodní značku Davines, jsem zažila obdobné nutkání i s dekorativní kosmetikou. 
A tak jsem náhodně zvolila značku Yves Rocher, která ve mně budila nějakou přirozenou důvěru v kvalitu. Oproti mým přešlapům z drogerií to byla skvělá změna. Samozřejmě toho bylo více ...

Doposud jsem si tak nějak vystačila s těmito produkty: 
recenze Yves Rocher makeup a Bourjois
Oblíbenci v roce 2017 - YVES ROCHER, BOURJOIS

- Lehký sypký pudr Yves Rocher - Beige (cca 350,- Kč) -
Momentálně mám už druhé balení. Je jemný, hezky se vstřebá a nějakou chvíli vydrží.

- Make-up pro bezchybnou pleť Yves Rocher Zéro Defaut - (cca 430,- Kč) -
Podobně jako u pudru je tento makeup lehký a jemný. Nepotřebuji nějaké extra krytí, takže pro sjednocení pleti mi vždy stačila jen kapička a zdravější vzhled byl na světě. 

- Projasňující opravná tužka Yves Rocher - Beige (cca 300,- Kč) -
Korektor od Yves Rocher má krásný zlatý obal a příjemné složení. Jediné, co mi tak úplně nevyhovuje je aplikátor, kde otočením vytlačíte produkt přímo do štětečku. Často jsem točila a točila a třepala s nadějí, že tomu pomohu... Nic... Nějaký tip jak na to?

- Tvářenka Bourjois Fard Pastel Joues - Rose Ambre 74 (cca 300,- Kč) -
Tvářenky od Bourjois určitě znáte. Jsou hezky pigmentované s lehkými třpytkami, neboli se shimerem, který však není přehnaný. Také jsem už koupila druhé balení a jsem s tímto produktem naprosto spokojená. Na to, že balení není nijak veliké, tak vydrží opravdu věčnost.

Blushes recenze
Odstíny tvářenek Bourjois Fard Pastel Joues

OČI:
Kosmetických produktů pro líčení očí jsem také nikdy moc nepotřebovala. 
Vystačila jsem si s řasenkou a tužkou neboli linkami na oči. 
Mám celkem husté i dlouhé řasy - dle mého názoru. Většinou mi stačí jen je lehce načernit a učesat. 
Nějaké speciální efekty nevyhledávám. Už vůbec ne pak umělé řasy, brrr ..
Takže opět se považuji za nenáročného uživatele i v této kategorii.
Řasenka Yves Rocher, řasenka Trend It Up, oční linky Yves Rocher, tužka na oči
Oblíbenci v roce 2017 - YVES ROCHER, TREND IT UP

- Řasenka Yves Rocher Lash Plumping Mascara - Noir ( cca 250,- Kč) -
Samozřejmě jsem opět vyzkoušela řasenku od Yves Rocher a ta mě bohužel zklamala.
Řasenka se mi celkem hodně obtiskávala na horní i spodní víčko. No asi pokaždé a celkem dost.
Ani úprava řas mě nijak osobně nenadchla. Takže za ty peníze jsem si ji už znovu nekoupila.

- Řasenka Trend It Up Eyedorable Mascara - Extension and Curl (cca 100,- Kč) -
Poté jsem dostala zdarma k nějakému produktu řasenku Trend It Up v DM drogerii. Výborně načasované ve chvíli, kdy mi Yves Rocher začala docházet.
K ní nemám žádné výhrady a za ty peníze prostě super, ikdyž slibovaný efekt mě na zadek taky neposadil.

- Voděodolná tužka na oči Yves Rocher - Couleurs Nature - Noir (cca 180,- Kč) -
Jsem fanouškem spíše klasických tužek, buď na ořezání nebo ty vysouvací. Tužka na oči od Yves Rocher je tedy vysouvací, skvěle maluje, ale bohužel strašně rychle se spotřebovává. Nikdy mi moc dlouho nevydržela vzhledem k mému lehkému užívání, mně to samozřejmě trošku zarazilo.
Kromě tohoto detailu jsem u této tužky byla maximálně spokojená. A dokonce je i voděodolná.

- Linky na oči Yves Rocher 12H Felt-tip Liner - Couleurs Nature (cca 250,- Kč) -
S fixou se také hezky malovalo, ale tak párkrát po prvním použití. Následně se z černé fixy na oči stala šedivá fixa. Opět mě to zamrzelo, protože aplikace s touto fixou byla super jednoduchá a pohodlná. Po této zkušenosti jsem se vrátila k vysouvací tužce.


RTY:
V tuto chvíli už asi nikoho nepřekvapí, že jsem opět zkoušela co nabízel regál v prodejně Yves Rocher. Mám úzké rty, takže jsem se raději rtěnkám vyhýbala, abych svou nešikovností na to ještě více neupozornila.
 Dříve jsem měla ráda  spíše bezbarvé lesky na rty, ale odhodlala jsem si koupit nějakou tu rtěnku.
 A jak jinak než červenou. A byla jsem spokojená - rtěnka byla hezky pigmentovaná a slušně držela na rtech. Na mé chabé zkušenosti mě zaujala tak, že jsem si koupila další odstín více do fialova.
Do mého rtěnkového začátku to byl opravdu zlatý poklad !

- Rtěnka Grand Rouge Yves Rocher - 32 Rouge Rayonnant
- Rtěnka Grand Rouge Yves Rocher - 22 Mauve Subtil
Lipstick Yves Rocher, červená rtěnka
Oblíbenci v roce 2017 - rtěnky YVES ROCHER

Tak tohle byly dekorativní kosmetické produkty, které mi vystačily po většinu tohoto roku.
Až na malé detaily jsem s nimi byla velmi spokojená.
No ale jak jsem zmiňovala na začátku článku, je třeba to trochu obměnit ....
... ale to už nechme na příště 👋

Žádné komentáře:

Okomentovat

Péče o problematickou pleť Uriage - recenze a doporučení

... Čistá pleť je základ ... Bohužel jsem jeden z těch případů, kde čistá pleť k vítězství nestačí.  Mám takovou tu super smíšenou ple...