úterý 24. října 2017

Olala .. aneb vítejte na mém blogu


Ráda bych Vás přivítala na mém novém blogu a zároveň bych se Vám ráda v rychlosti představila.



Jmenuji se Ola a pomalu se blížím k významnému životnímu milníku - 30 let života (dobrá, trošku přeháním - je mi 27 let). Školní léta jsou již dávno za mnou a přede mnou zůstává pár desítek let zodpovědného života moderní ženy 🙈 .. tedy doufám.

A to je právě ten důvod, proč jsem se rozhodla začít psát vlastní blog.
Čím jsem starší, tím více mi čas utíká a  někdy mám dojem, že mi různé možnosti proplouvají mezi prsty.
Ráda bych se věnovala tolika činnostem, ale nějak mi to prostě nevychází.

A tak jsem se rozhodla, že své plány, nápady a tipy budu sdílet pomocí blogu a tím si i protřídím své myšlenky, přání a touhy. 💛
Zaznamenám si své názory a objevy, možná z toho bude i nějaká ta recenze.
Přece jen je toho kolem nás tolik, co stojí za vyzkoušení..

Tak uvidíme jak to půjde, držte mi prosím palce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Péče o problematickou pleť Uriage - recenze a doporučení

... Čistá pleť je základ ... Bohužel jsem jeden z těch případů, kde čistá pleť k vítězství nestačí.  Mám takovou tu super smíšenou ple...